Тема : Дієслово як частина мови
Давай повторимо вже вивчене!
Виконай завдання !
1. Прочитай текст.
2.Замість зірочок встав слова з довідки (червоні).
3.Запиши отриманий текст в зошит.
4. Підкресли (олівцем) головні члени речення ( підмет , присудок ).
Фізкультхвилинка
Виконай обов'язково !
14.04
1.Перейди за посиланням та прослухай урок.
https://www.youtube.com/watch?v=f_XfZl6QwKo
2. Пограємо в гру . Тож швидше переходь за посиланням (писати нічого не потрібно лише грати)https://learningapps.org/watch?v=pyyb69p5j17
3. Виконай завдання письмово!
- Перепиши речення в зошит.(3 речення) Підкресли дієслова-синоніми.
-До опданих слів добери відповіді в дужках .Запиши отримане в зошит. Підкресли дієслова-синоніми.
4. Дай усно відповідь...
15.04
Тема : Змінювання дієслів за часами
1. Переглянь відео.https://www.youtube.com/watch?v=ig2stJUaR8k
2. Дай відопвіді на питання (усно)
- які частини мови ти знаєш?
-які часи тобі відомі ?
- яка частина мови змінюється за часами?
- на які питання відповідає дієслово?
-чим в реченні виступає дієслово (головним чи другорядним членом речення)?
Отже робимо висновок :
3.Попрацюй письмово.
- Перепиши текст. Олівцем підкресли дієслова . Над цими дієсловами надпиши час. Наприклад : гудів (мин.)
4. Цікаве завдання.
- Знайди дієслова та склади з ними речення . Запиши речення та підкресли дієслова, визнач час дієслів(олівцем над словом)
21.04
Тема : Не з дієсловами
1. Переглянь відео та виконайте завдання в зошиті https://www.youtube.com/watch?v=w2d6lSemme0
2.Виконай завдання в зошиті
3. Виконай завдання письмово.Перепиши знайдені дієслова в зошит.
22.04 - всі завдання письмово!
Тема: Закріплення й узагальнення вивченого. Контрольна робота з теми "Частини мови"
Писати так:
Двадцять друге квітня
Контрольна робота
Завдання1.
1.Випиши іменники,через кому в один рядок. Визнач рід.(вибірковий диктант не пишіть).
2. Заміни одним словом (фразеологізмом).(гра"Заміни одним словом не пиши).
Наприклад: П'ятами накивати-втікати,
3.Спиши слова в один рядок.Визнач рід дієслів(олівцем). З одним зі слів склади речення, підкресли головні члени.
4.Добери прикметники(який?,яка?,яке?,які?) та доповни речення.
5.Провідміняй слова:дошка, книга, олівці,зошити.(називний,родовий,давальний,знахідний,орудний,місцевий- відмінки пиши в стовбчик).
6.Виконай вказане завдання(синоніми це слова близькі за значенням,але різні за звучанням)
7.Виконай вказане завдання(антоніми це протилежні словаза значенням зима-літо,холодно-жарко)
24.04
4.Виконай завдання усно
5.Розглянь та запам'ятай!
6.Попрацюй письмово.Склади текст-розповідь за поданим планом і добери заголовок(з картинки переписувати не потрібно нічого)
дного дня на морі здійнявся шторм. В_л_тенські хви гуркотом накочувалися на бер_г. Дрібні бризки мал_нькими світлячками ро(с, з)літалися в усі боки. Камінчики гучно шурхотіли п_р_кочуючися то на бер_г, то в море. Коли шторм (с, з)тих Олежко мамою і татом пішли до моря. Воно було спокійне, немов зн_силе(н,нн)е. На березі вибли(с,з)кували вмиті хвилями різнокол__рові камінчики. Здавалося що ніякого шторму і н_годи не було.
08.05
(роботу виконувати на окремому подвійному аркуші і зберігати)
Пиши так:
Дев'ятнадцяте квітня
Диктант
Друзі птахів
1.Перейди за посиланням ,прослухай диктант та записуй під диктовку
Немає коментарів:
Дописати коментар