10.04
Виконай завдання!
1. Запиши дробом через кому в зошиті:
2. Накресли квадрат та знайди його периметр , якщо відомо , що одна сторона дорівнює 5 см.
3. Розв'яжи задачу
15.04
Тема : Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, дисятків , сотень у трицифровому числі.Розв'язування задач.
1. Назви числа (усно)
- 800 , 402 , 485 , 700 , 324 , 360 .
- Запиши ці цисла у вигляді суми розрядних доданків . Наприклад:
321=300+20+1
321=3сот.+2дес.+1од.
2.Пригадай (усно)
3.Запиши приклади та обчисли їх.(без таблиці приклади в 2 стовбчики)
4. Хвилинка відпочинку. (усно)
Пригадай !
5. Завдання письмово
6. Розв'яжи задачу.(письмово)
7. Розв'яжи задачі (одна картинка , але 5 задач).
Пояснення до скорочень :
дн.- дні
кор. або (к.)- корів
л- літри
Зразок : №1. За 4 дні 6 корів випивають 120л води. Скільки л води вип'ють 18 корів за 1 день ?( 3дії)
21.04
Тема: додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі з величинами: загальна маса,маса одного предмета,кілька предметів.задачі на зведення до одиниці
1. Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=sjP-HXpyCS0
2. Виконай завдання письмово(стрілочки ставити не потрібно).
3. Розв'яжи задачу
24.04
Тема:Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел(з переходом через розряд).
Периметр прямокутника
1. Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=AODf1HlpOEg
2.Виконай письмово
3.Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=mKmQmMLsqag
4. Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=yM0S6pHcmwY
5.Виконай письмово
6.Запам'ятай!
7.Знайди периметр прямокутника. Накресли в зошиті прямокутник та назви його (письмово)
28.04
Тема:Усне і письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння у яких один із компонентів є числовим виразом
1.Письмово
4.Приклади та задача
(самостійна робота та рівні писати не потрібно )
30.04
Тема: Вивчені випадки усного позатабличного множення і ділення двоцифрового і трицифрового чисел на одноцифрове число та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа. Розв'язування задач вивчених типів.Обернені задачі
1.Розв'яжи приклади
2.Запиши натуральні числа від 1до 10
3.Знайди суму всіх непарних чисел у межах 20
4.Знайди суму чисел "сусідів" чсла 9 і отриманий результат помножте на 5.
5.Поставте дужки так ,щоб рівність стала істинною
80-20:10+3=9
70-30:10+4=8
6.Розв'яжи рівняння
(х-12)+9=39
7.
8.Розв'яжи задачута склади до неї обернену
Привезли-1ц борошна
Мішок-70 кг
Решта-?, в пакетах по 5 кг
Скільки пакетів -?
04.05
Тема: Ділення з остачею. Властивості остачі.Задачі на подвійне зведення до одиниці
1.Переглянь відео та виконай вказані завдання письмово https://www.youtube.com/watch?v=uhjnRHFnVLw
2.Виконай письмово в зошиті
31:5= 20:6= 44:7=
65:9= 18:4= 27:5=
38:4= 41:8= 28:5=
3.Письмово!
4.Усно
4.Усно
Виконай завдання!
1. Запиши дробом через кому в зошиті:
2. Накресли квадрат та знайди його периметр , якщо відомо , що одна сторона дорівнює 5 см.
3. Розв'яжи задачу
15.04
Тема : Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, дисятків , сотень у трицифровому числі.Розв'язування задач.
1. Назви числа (усно)
- 800 , 402 , 485 , 700 , 324 , 360 .
- Запиши ці цисла у вигляді суми розрядних доданків . Наприклад:
321=300+20+1
321=3сот.+2дес.+1од.
2.Пригадай (усно)
3.Запиши приклади та обчисли їх.(без таблиці приклади в 2 стовбчики)
4. Хвилинка відпочинку. (усно)
Пригадай !
5. Завдання письмово
6. Розв'яжи задачу.(письмово)
7. Розв'яжи задачі (одна картинка , але 5 задач).
Пояснення до скорочень :
дн.- дні
кор. або (к.)- корів
л- літри
Зразок : №1. За 4 дні 6 корів випивають 120л води. Скільки л води вип'ють 18 корів за 1 день ?( 3дії)
21.04
Тема: додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі з величинами: загальна маса,маса одного предмета,кілька предметів.задачі на зведення до одиниці
1. Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=sjP-HXpyCS0
2. Виконай завдання письмово(стрілочки ставити не потрібно).
3. Розв'яжи задачу
24.04
Тема:Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел(з переходом через розряд).
Периметр прямокутника
1. Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=AODf1HlpOEg
2.Виконай письмово
3.Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=mKmQmMLsqag
4. Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=yM0S6pHcmwY
5.Виконай письмово
6.Запам'ятай!
7.Знайди периметр прямокутника. Накресли в зошиті прямокутник та назви його (письмово)
28.04
Тема:Усне і письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння у яких один із компонентів є числовим виразом
1.Письмово
1 ц = ... кг 1 т = ... кг 1 км = ... м
1 см = ... мм 1
м = ... дм 1
дм = ... см
2.Розв’яжи
задачу за коротким записом та питаннями(письмо)
—
Скільки листів отримав Святий Миколай із Харкова?
—
Скільки листів отримав Святий Миколай із Одеси?
—
Скільки листів отримав Святий Миколай зі Львова?
3.
Письмово
712
– 433 = 348
+ 455 = 696 –
334 =
840
– 347 = 614
– 347 =
567
– 324 = 748
+ 64 =
4.Письмово
—
Скільки всього десятків у числах: 10; 1000; 657? ( Напрриклад 10= 1 дес.,
—
Скільки всього сотень у числах: 501; 1000; 400?
—
Скільки всього одиниць у числах: 79; 460; 901?
29.04
Тема: Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та властивості множення і ділення. Задачі на кратне порівняння двох добутків
а*1=а а*0=0
1*а=а 0*а=0
а:1=а 0:а=0
а:а=1
На 0 ділити не можна!
До всіх задач писати короткий запис - обов'язково!!!
1.Задача (809-не писати)
2.Математичний диктант
3.Приклади та задача
(слова-самостійна робота та рівні не писати)
29.04
Тема: Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та властивості множення і ділення. Задачі на кратне порівняння двох добутків
а*1=а а*0=0
1*а=а 0*а=0
а:1=а 0:а=0
а:а=1
На 0 ділити не можна!
До всіх задач писати короткий запис - обов'язково!!!
1.Задача (809-не писати)
2.Математичний диктант
3.Приклади та задача
(слова-самостійна робота та рівні не писати)
4.Приклади та задача
(самостійна робота та рівні писати не потрібно )
30.04
Тема: Вивчені випадки усного позатабличного множення і ділення двоцифрового і трицифрового чисел на одноцифрове число та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа. Розв'язування задач вивчених типів.Обернені задачі
1.Розв'яжи приклади
2.Запиши натуральні числа від 1до 10
3.Знайди суму всіх непарних чисел у межах 20
4.Знайди суму чисел "сусідів" чсла 9 і отриманий результат помножте на 5.
5.Поставте дужки так ,щоб рівність стала істинною
80-20:10+3=9
70-30:10+4=8
6.Розв'яжи рівняння
(х-12)+9=39
7.
8.Розв'яжи задачута склади до неї обернену
Привезли-1ц борошна
Мішок-70 кг
Решта-?, в пакетах по 5 кг
Скільки пакетів -?
04.05
Тема: Ділення з остачею. Властивості остачі.Задачі на подвійне зведення до одиниці
1.Переглянь відео та виконай вказані завдання письмово https://www.youtube.com/watch?v=uhjnRHFnVLw
2.Виконай письмово в зошиті
31:5= 20:6= 44:7=
65:9= 18:4= 27:5=
38:4= 41:8= 28:5=
3.Письмово!
4.Усно
4.Усно
06.05
Тема:Ділення з остачею. Властивості остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці
1.Виконай письмово в зошиті
38:4= 41:8= 28:5= 33:5=
19:2= 28:3= 47:5= 31:6=
37:7= 65:9= 50:8= 74:9=
83:9= 34:5= 52:8= 39:4=
2.Обчисли вирази
400-30•2 = (15 + 20) • 2 =
600:6 + 90-10 = 12•6-9:1 =
25 • (300 : 100) = 72 : (8 : 8) =
3. Розв'яжи логічну задачу
-Оленка намалювала 3 геометричних фігури: трикутники і квадрати. Усього вона налічила 11
вершин. Скільки трикутників і скільки квадратів намалювала дівчинка?
-В одній коробці 40 цукерок, а в іншій — на половину менше. Чому дорівнює половина половини всіх цукерок?
07.05- письмово в зошит
Тема: Вивчені випадки усного позатабличного множення і ділення двоцифрового і трицифрового чисел на одноцифрове число та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа. Розв'язування задач вивчених типів.
1. Задача.
У Наталки було 90 намистин білого кольору, а
рожевого — у 3 рази менше. Вона зробила з усіх
намистин чотири однакових браслета. Скільки
намистин у кожному браслеті?
2. Виконай обчислення.
84 : 3 = 2 м – 3 дм=
90 : 6= 6 м : 3=
480 : 4= 24 год-120хв=
128 : 16 = 2 год – 25 хв=
3. Задача
14 учнів принесли до класної бібліотеки по 2
книжки, а кілька учнів – по 3 книжки. Усього учні
принесли 73 книжки.
Скільки учнів принесли по 3
книжки?
4. Задача
З однієї грядки зібрали 15 кг моркви, а з другої – у
4 рази більше. Усю моркву розклали в сітки по 5
кг. Скільки сіток із морквою?
14.05
1.Виконай письмово
Добавьте подпись |
2. Розв'яжи задачі
18.05
1.Письмово в зошит
20.05
Контрольна робота(вибери одну правильну відповідь)
6.Який вираз обчислений правильно?
а)56+27=81 в)97-39=56
б)83-36=47 г)75+16=90
7.У рівності 63-?=36 від'ємник дорвнює
а)27 в)26
б)24 г)28
8.Сума чисел 36 і 49 дорівнює
а)75 в)86
б)87 г)85
9.У рівності ?-19=8 зменшуване дорівнює
а)27 в)28
б)26 г)18
10.У якому рядку записано числа третього десятка?
а)11,12,13,14,15
б)21,22,23,24,25
в)31,32,33,34.35
11.У якому рядку всі числа задовольняють істинну терівність ?<81
а)78,79,80,81
б)77,78,79,80
в)82.83,84,85
12.Який вираз має значення 29см
а)50см-29см
б)59см-20см
в)50см-21см
Немає коментарів:
Дописати коментар