21.04
Тема:"Благослови,мати,весну зустрічати!"
1. Прочитати с.160-162
2. Відповісти письмово на питання(в зошит)
-Хто такі пращури?
-Коли в давнину відзначали Новий рік?
-Яких птахів нагадувало випечене печиво?
-Запиши,що виспівували діти тримаючи в руках символічного птаха.
-Серед найцікавіших дійств були забавні сценки, а саме...(перелічи).
-Знайди незрозумілі слова в тексті "Благослови,мати,весну зустрічати!" та запиши в зошит .
3.Прочитай вірш Т. Коломієць "Березень". Поясни останні два рядки (усно).
23.04
1. Прочитай притчу.
2.Добери свій заголовок.
3. Дай письмово відповіді на питання:
-Хто головний герой притчі?
-Чому саме такий заголовок дібрав автор?
-Що потрібно робити,щоб досягти своєї мети?
-Яка твоя ціль,як дитини?
27.04
Тема:Михайло Стельмах"Гуси-лебеді летять"(уривок із повісті)
1.Прочитай уривок із повісті М.Стельмаха"Гуси-лебеді летять"
с.163-165
2.Випиши в зошит (в стовбчик) не зрозумілі слова.
3. Письмово дай відопвідді на питання(в зошит):
- Про яку пору року йде мова в повісті?
-Що означає висловлювання"сонце своїми ключами відімкне землю"?
4.Поясни прислів'я (письмово, спочатку запиши прислів'я, постав тере і поясни його так ,як ти розумієш)
-Ластівка весну починає,а соловей кінчає.
-Наука людині,як крила пташині.
28.04
Тема:В.Ткаченко"Квітень"
1.Прочитай вірш
Валентини Ткаченка"Квітень"
2.Прочитай вірш- навпаки(від останього слова і до першого)
3.Вивчи вірш напам'ять(зніми на відео та перешли до 01.05.2020 р.)
4.Виконай письмово
-Про яку пору року розповідається у вірші?
-Як автор назвав місяць квітень?
-З чим порівнює В.Ткаченко місяць квітень?
Пофантазуй!(намалюй малюнок до вірша "Квітень" у зошиті)
29.04
Тема:М. М'ястківський"Розмова з одудом".
Леся Українка "Уже весняне сонце припікає"
1. Прочитай виразно вірш М. М'ястківського"Розмова з одудом".
2.Прочитай виразно вірш Лесі українки "Уже весняне сонце припікає"
3.Попрацюй письмово(дай повні відповіді на питання )
- Який весняний місяць,на твою думку, Леся Українка описує у вірші?
-Чи бачив ти зозулю в природі, яка вона(опиши пташку)?
-Що означає слово"вирій"?
-Які пташки до нас прилітають навесні?
-Як зозуля відміряє літа?
30.04
Тема: М.Сингаївський "Вийшов травень з лісу"
1.Прочитай виразно вірш Миколи Сингаївського"Вийшов травень з лісу"
2.Вивчи вірш напам'ять.
3.Намалюй малюнок до вірша(в зошиті)
При оцінюванні знань з літературного читання передбачена перевірка аудіативних умінь, тобто умінь швидко сприймати на слух почуте і розуміти його . Цей вид роботи проводиться в кінці кожного семестру
1. Підготуйте подвійний чистий аркуш в лінію.Посередині першої лінії пишемо :
Тема:"Благослови,мати,весну зустрічати!"
1. Прочитати с.160-162
2. Відповісти письмово на питання(в зошит)
-Хто такі пращури?
-Коли в давнину відзначали Новий рік?
-Яких птахів нагадувало випечене печиво?
-Запиши,що виспівували діти тримаючи в руках символічного птаха.
-Серед найцікавіших дійств були забавні сценки, а саме...(перелічи).
-Знайди незрозумілі слова в тексті "Благослови,мати,весну зустрічати!" та запиши в зошит .
3.Прочитай вірш Т. Коломієць "Березень". Поясни останні два рядки (усно).
23.04
1. Прочитай притчу.
2.Добери свій заголовок.
3. Дай письмово відповіді на питання:
-Хто головний герой притчі?
-Чому саме такий заголовок дібрав автор?
-Що потрібно робити,щоб досягти своєї мети?
-Яка твоя ціль,як дитини?
Притча для дітей про силу слова
Жили-були маленькі жабенята, які організували змагання. Їх мета була забратися на вершину вежі.
Зібралося багато глядачів, які хотіли подивитися на ці змагання і посміятися над їхніми учасниками.
Змагання розпочалися…
Ніхто з глядачів не вірив, що жабенята зможуть забратися на вершину вежі. З усіх сторін лунало:
– Це занадто складно! Вони ніколи не заберуться на вершину!
– У вас немає шансів! Вежа занадто висока!
Маленькі жабенята почали падати. Одні за одним…
Деякі стрибали все вище і вище… Натовп все одно кричав:
– Жоден не зможе це зробити!
Ще більше жабенят падало з висоти на землю… Тільки один піднімався все вище і вище… І, доклавши всі зусилля, він, один-єдиний, забрався на вершину!
Всі жабенята захотіли дізнатися, як йому це вдалося? Один учасник запитав, як же цьому жабеняті, вдалося знайти в собі сили і не впасти з висоти?
…Але жабеня-переможець виявилося глухим.
Мораль цієї притчі
Тож ніколи не слухай людей, які намагаються передати тобі свій песимізм і негативний настрій. Вони забирають у тебе віру у власні сили! Не забувай про силу слів! Завжди думай лише про хороше!
Тема:Михайло Стельмах"Гуси-лебеді летять"(уривок із повісті)
1.Прочитай уривок із повісті М.Стельмаха"Гуси-лебеді летять"
с.163-165
2.Випиши в зошит (в стовбчик) не зрозумілі слова.
3. Письмово дай відопвідді на питання(в зошит):
- Про яку пору року йде мова в повісті?
-Що означає висловлювання"сонце своїми ключами відімкне землю"?
4.Поясни прислів'я (письмово, спочатку запиши прислів'я, постав тере і поясни його так ,як ти розумієш)
-Ластівка весну починає,а соловей кінчає.
-Наука людині,як крила пташині.
28.04
Тема:В.Ткаченко"Квітень"
1.Прочитай вірш
Валентини Ткаченка"Квітень"
2.Прочитай вірш- навпаки(від останього слова і до першого)
3.Вивчи вірш напам'ять(зніми на відео та перешли до 01.05.2020 р.)
4.Виконай письмово
-Про яку пору року розповідається у вірші?
-Як автор назвав місяць квітень?
-З чим порівнює В.Ткаченко місяць квітень?
Пофантазуй!(намалюй малюнок до вірша "Квітень" у зошиті)
29.04
Тема:М. М'ястківський"Розмова з одудом".
Леся Українка "Уже весняне сонце припікає"
1. Прочитай виразно вірш М. М'ястківського"Розмова з одудом".
2.Прочитай виразно вірш Лесі українки "Уже весняне сонце припікає"
3.Попрацюй письмово(дай повні відповіді на питання )
- Який весняний місяць,на твою думку, Леся Українка описує у вірші?
-Чи бачив ти зозулю в природі, яка вона(опиши пташку)?
-Що означає слово"вирій"?
-Які пташки до нас прилітають навесні?
-Як зозуля відміряє літа?
30.04
Тема: М.Сингаївський "Вийшов травень з лісу"
1.Прочитай виразно вірш Миколи Сингаївського"Вийшов травень з лісу"
2.Вивчи вірш напам'ять.
3.Намалюй малюнок до вірша(в зошиті)
05.05
Тема: М.Сингаївський"На врожай"
1. Прочитай вірш Миколи Сингаївського"На врожай" с.168(Літературне читання 3 клас)
2.Письмово в зошит!
- Про яку пору року пише автор?
-Чому всі радіють дощу?
-які слова у вірші повторюються?
3. Поясни письмово прислів'я:
-Травневий дощ-як із грибами борщ.
-Травневий дощ хіба на ноги піднімає.
4.Прочитай та вивч скоромовку
06.05
Тема: М. Познанська"Співай,соловейку!"
1.Прочитай виразно вірш Марії Познанської"Співай,соловейку!"
2. Дай письмово відповіді на питання:
-Яке почуття викликає в тебе цей вірш?
-Які слова автор підібрав, щоб передати спів солов'я?
-Про що співає соловейко?
3.Знайди та запиши дві загадки про солов'я ( підручник Літературне читання 3 клас не використовуй)
12.05
Аудіювання
1. Підготуйте подвійний чистий аркуш в лінію.Посередині першої лінії пишемо :
Аудіювання
Гарбузище
1.Перейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1PNZzHmWwaI
13.05
Тема:А.Костецький"Імена","Дивна звичка"
1.Ознайомся з біографією А.Костецького
2.Прочитай скоромовку швидко
3.Прочитай виразно вірш Анатолія Костецького"Імена"
(Літературне читання 3 клас с.173)
4.Письмово в зошиті
-Про що мріє хлопчик?
-Чому саме такий заголовок дібрав автор?
-Як автор називає волошку,дітей,тополю,бабусю?
-Добери свої імена для : мами ,тата, песика,ромашки,берізки.
5. Прочитай виразно вірш Анатолія Костецького"Дивна звичка"( Літературне читання 3 клас с. 174-175).Дай письмово відповіді в зошиті на такі питання:
-Яка дивна звичка була в дитини?
- Яку професію обрав хлопчик?
-Що було гумористичним у вірші?
6.Добери рими до таких словосполучень:
-Літній ранок, широке поле,книжку взяв,послухав казку.
7.Попрацюй усно
14.05
Тема:М.Носов "Як Незнайко складав вірші"
1. Усно
2.Прочитай виразно твір Миколи Носова"як Незнайко складав вірші"(Літературне читання 3 клас с.175-179)
3.Письмово дай відповіді на питання:
4.Усно
18.05
Тема:Іван Світличний"Слухала лисичка солов'я"
1. Прочитай виразно вірш Івана Світличного "Слухала лисичка солов'я"(с.180 Літературне читання 3 клас)
2. Письмово в зошит
- Поясни прислів'я"Умій сказати,умій змовчати". "Яка головонька,така й розмовонька".
-Якою ти уявляєш лисичку, опиши її.
-Перелічи назви казок, в яких головна героїня лисичка.
19.05
ТЕМА:Тамара Коломієць"Чоловічки"
1. Прочитай виразно вірш Тамари Коломієць"Чоловічки"
2.Письмово в зошит
-Як ти гадаєш,хто був химерним чоловічком,що втік?
-Продовж діалог дівчинки з чоловічками.
-Змайструй чоловічків-жолудів з пластиліну,глини чи тіста.
21.05
Тема:Василь Сухомлинський"Сергійкова квітка"
1.Прочитайте виразно оповідання Василя Сухомлинського"Сергійкова квітка"(Літературне читання 3 клас с.183-185)
2.Прочитай оповідання в особах
3. Читання вголос (відеозв'язок в Messenger) до 14.00
Немає коментарів:
Дописати коментар