Математика ( карантин)

                                 10.04
                 Виконай завдання!
1. Запиши дробом через кому в зошиті:
Ознайомлення з дробами - МАТЕМАТИКА 4 КЛАС РОЗРОБКИ УРОКІВ ...

2. Накресли квадрат та  знайди  його периметр , якщо відомо , що одна сторона дорівнює 5 см.

3. Розв'яжи задачу

 Конспект уроку з математики, 3 клас "Множення чила на суму"





                               15.04
Тема : Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, дисятків , сотень у трицифровому числі.Розв'язування задач.
1. Назви числа (усно)
- 800 , 402 , 485 , 700 , 324 , 360 .
- Запиши ці цисла у вигляді суми розрядних доданків . Наприклад:
321=300+20+1
321=3сот.+2дес.+1од.
2.Пригадай (усно)
Теоретико-методичні основи вивчення множення та ділення цілих ...
3.Запиши приклади та обчисли їх.(без таблиці приклади в 2 стовбчики)

Конспект з уроку математики для 3 класу на тему "Множення суми на ...


4. Хвилинка відпочинку. (усно)

Комплект плакатів "Що подібне? Що відмінне?" | Інтернет-магазин ...


Пригадай !
Купити Комплект плакатів "Міри величин" | «Учебник» (Одеса, Київ ...


5. Завдання  письмово
МІРИ МАСИ. ГРАМ. ТОННА. ЦЕНТНЕР. ВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ МАСИ ...

6. Розв'яжи задачу.(письмово)

Ділення на двоцифрове число. Методика навчання розвязування задач на …


7. Розв'яжи задачі (одна картинка , але 5 задач).
Пояснення до скорочень :
дн.- дні
кор. або (к.)- корів
л- літри
Зразок : №1. За 4 дні 6 корів випивають 120л води. Скільки л води вип'ють 18 корів за 1 день ?( 3дії)
Задачі на подвійне зведення до одиниці
                                                                         


                                                                     21.04
Тема: додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі з величинами: загальна маса,маса одного предмета,кілька предметів.задачі на зведення до одиниці
1. Переглянь відео  https://www.youtube.com/watch?v=sjP-HXpyCS0

2. Виконай завдання письмово(стрілочки ставити не потрібно).
Метр - одиниця вимірювання довжини - ЧИСЛА 11-100 - Математика 1 ...

Завантажити книгу Дії з іменованими числами в межах 100. 3–4 класи ...
3. Розв'яжи задачу
Задачі на дві дії - презентація з математики

Задачі на дві дії - презентація з математики


                                                                 

                                                                          24.04
Тема:Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел(з переходом через розряд). 
Периметр прямокутника

1. Переглянь відео

https://www.youtube.com/watch?v=AODf1HlpOEg

2.Виконай письмово
УСНЕ ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ ВИДУ 470 👍, Науковий портал ...



3.Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=mKmQmMLsqag

4. Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=yM0S6pHcmwY

5.Виконай письмово


ВИЗНАЧЕННЯ ЧИСЛА СОТЕНЬ І ДЕСЯТКІВ У ТРИЦИФРОВОМУ ЧИСЛІ ...

6.Запам'ятай!

Презентация по математике на тему "Периметр ...

7.Знайди периметр прямокутника. Накресли в зошиті прямокутник та назви його  (письмово)
Периметр прямокутника. Тести, завдання і уроки - Математика, 3 ...




                            28.04
Тема:Усне і письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння у яких один із компонентів є числовим  виразом
1.Письмово
1 ц = ... кг                                       1 т = ... кг                    1 км = ... м
1 см = ... мм                                  1 м = ... дм                   1 дм = ... см

2.Розвяжи задачу за коротким записом та питаннями(письмо)
  

— Скільки листів отримав Святий Миколай із Харкова?
— Скільки листів отримав Святий Миколай із Одеси?
— Скільки листів отримав Святий Миколай зі Львова?
3. Письмово
712 – 433 =                            348 + 455 =                            696 – 334 =
840 – 347 =                            614 – 347 =
567 – 324 =                            748 + 64 =
4.Письмово
— Скільки всього десятків у числах: 10; 1000; 657? ( Напрриклад   10= 1 дес.,
— Скільки всього сотень у числах: 501; 1000; 400?
— Скільки всього одиниць у числах: 79; 460; 901?



                                                   
                                         29.04
Тема: Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та властивості множення і ділення. Задачі на кратне порівняння двох добутків

                 
а*1=а                                       а*0=0
1*а=а                                        0*а=0
а:1=а                                         0:а=0
а:а=1                 
                       На 0 ділити не можна!

     
До всіх задач писати короткий  запис - обов'язково!!!


1.Задача  (809-не писати)Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задачі на ...


  2.Математичний диктантДілення виду 80 : 8, 700 : 7 - презентація з математики


3.Приклади та задача
 (слова-самостійна робота та рівні не писати)


Ділення виду 80 : 20, 600 : ЗО. Розв'язування простих і складених ...
4.Приклади та задача
(самостійна робота та рівні писати не потрібно )
Таблиці ділення на 2 і на 3. Обчислення значень виразів на дві дії ...



                                      30.04
Тема: Вивчені випадки усного позатабличного множення і ділення двоцифрового і трицифрового чисел на одноцифрове число та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа. Розв'язування задач вивчених типів.Обернені задачі

1.Розв'яжи приклади
МАТЕМАТИКА

2.Запиши натуральні числа від 1до 10

3.Знайди суму всіх непарних чисел  у межах 20

4.Знайди суму чисел "сусідів" чсла 9 і отриманий результат помножте на 5.

5.Поставте дужки так ,щоб рівність стала істинною
80-20:10+3=9
70-30:10+4=8

6.Розв'яжи рівняння
(х-12)+9=39

7.Обернена задача



8.Розв'яжи задачута склади до неї обернену
Привезли-1ц борошна
Мішок-70 кг
Решта-?, в пакетах по 5 кг 
Скільки пакетів -?


                              04.05
Тема: Ділення з остачею. Властивості остачі.Задачі на подвійне зведення до одиниці

1.Переглянь відео та виконай вказані завдання письмово   https://www.youtube.com/watch?v=uhjnRHFnVLw

Перевірка остачі. Розв'язування задач2.Виконай письмово в зошиті
31:5=               20:6=                       44:7=
65:9=               18:4=                       27:5=
38:4=                41:8=                      28:5=

3.Письмово!Презентация на тему: "Перевірте домашню роботу. Задача )3*8=24(м ...

4.Усно
Презентація «Розв'язуємо приклади разом з казковими героями» 1 ...

4.Усно
Купити книгу Математика. 1-2 класс. Арифметические действия ...




                                                                                                                       06.05
Тема:Ділення з остачею. Властивості остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці
1.Виконай письмово в зошиті
38:4=                                 41:8=                    28:5=                        33:5=
19:2=                                  28:3=                    47:5=                        31:6=
37:7=                                  65:9=                    50:8=                        74:9=
83:9=                                  34:5=                     52:8=                        39:4=
2.Обчисли вирази
400-30•2 =                                     (15 + 20) • 2 = 
600:6 + 90-10 =                             12•6-9:1 = 
25 • (300 : 100) =                           72 : (8 : 8) = 
3. Розв'яжи логічну задачу
-Оленка намалювала 3 геометричних фігури: трикутники і квадрати. Усього вона налічила 11
вершин. Скільки трикутників і скільки квадратів намалювала дівчинка?

-В одній коробці 40 цукерок, а в іншій — на половину менше. Чому дорівнює половина половини всіх цукерок?


                         07.05- письмово в зошит
Тема: Вивчені випадки усного позатабличного множення і ділення двоцифрового і трицифрового чисел на одноцифрове число та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа. Розв'язування задач вивчених типів.
1. Задача.
У Наталки було 90 намистин білого кольору, а
рожевого — у 3 рази менше. Вона зробила з усіх
намистин чотири однакових браслета. Скільки
намистин у кожному браслеті?

2. Виконай обчислення.
84 : 3 =                     2 м – 3 дм=
90 : 6=                       6 м : 3=
480 : 4=                    24 год-120хв=
128 : 16 =                  2 год – 25 хв=

3.  Задача
14 учнів принесли до класної бібліотеки по 2
книжки, а кілька учнів – по 3 книжки. Усього учні
принесли 73 книжки. 
Скільки учнів принесли по 3
книжки?

4.  Задача
З однієї грядки зібрали 15 кг моркви, а з другої – у
4 рази більше. Усю моркву розклали в сітки по 5
кг. Скільки сіток із морквою?


                          
                                14.05
1.Виконай письмово
Книга Математика. Множення в межах 100. Тренажер школяра. 3 клас ...
Добавьте подпись

2. Розв'яжи задачі

Тренажер - Тренажер з математики. Задачі. 3 клас

Тестові завдання з математики 3 кл., навчальний посібник - ̶2̶5̶ ...
                                   

                        18.05
1.Письмово в зошит
Повторення за рік.3 клас - презентація з математики

Повторення за рік.3 клас - презентація з математики


                             20.05
Контрольна робота(вибери одну правильну відповідь)

Математика 3 клас тестові завдання автор Корчевська до підручника ...
6.Який вираз обчислений правильно?
а)56+27=81           в)97-39=56
б)83-36=47            г)75+16=90
7.У рівності    63-?=36     від'ємник дорвнює
а)27               в)26
б)24               г)28
8.Сума чисел   36 і 49    дорівнює
а)75             в)86
б)87              г)85
9.У рівності    ?-19=8   зменшуване дорівнює
а)27         в)28
б)26          г)18
10.У якому рядку записано числа третього десятка?
а)11,12,13,14,15
б)21,22,23,24,25
в)31,32,33,34.35
11.У якому рядку всі числа задовольняють істинну терівність     ?<81
а)78,79,80,81
б)77,78,79,80
в)82.83,84,85
12.Який вираз має значення   29см
а)50см-29см
б)59см-20см
в)50см-21см



Немає коментарів:

Дописати коментар